Sunday, May 10, 2020

Lockdown 27 - 30 MAART 2020


Hy julle. Ek gaan vir julle 2 whatsApps stuur. Hierdie een is die verskil tussen die onsigbare realm (Unseen realm) en die sigbare realm (Seen realm). Die onsigbare realm is bo die lyn. Dis waar I AM is. Ons leef onder dié lyn op dié aarde maar ons bedink die dinge daarbo! 🍞

I.         27/03/2020 Filippense 4:8 “Verder, broeders, alles wat waar is, alles wat eerbaar is, alles wat regverdig is, alles wat rein is, alles wat lieflik is, alles wat loflik is - watter deug en watter lof daar ook mag wees, bedink dit”

Tussen al die negatiewe dinge rondom ons, kom ons bedink dié dinge bo die Lyn. 🍞 Kolossense 3:2 “Bedink dié dinge wat daarbo is, nie wat op die aarde is nie”🍞 3/27/2020] Breaking news: Attie sê nou net oom Angus sê AL dié Bybels in America is uitverkoop! 🙏

II.        28/032020 Almal in ons land se gedagtes is nie op dieselfde plek nie. Vrees is besig om die oorhand te kry. Dit hang af waar is jou kop. Onder die Lyn of bo die Lyn.

Die Woord sê: Bewaak jou hart meer as alles wat bewaar moet word, want daaruit is die oorsprong van die lewe. SPREUKE 4: 23.

Dis ‘n bo die Lyn ervaring! Op die aarde is daar vandag min goeie nuus. As ons met ons oë en ore net op die nuus en alles op sosiale media fokus, gaan ons vrees en bekommernis in ons harte toelaat (Onder die Lyn). Of ons kan fokus op I AM (Bo die Lyn). Die keuse is joune! “The Name of the Lord is a strong Tower, the righteous run into it and they are saved.” Ons kan vandag IN HOM, in Sy omgewing ALLES vind wat ons nodig het. It is finish. Hy het klaar daarvoor betaal! 🍞

III.          29/03/2020 Hierdie brood - dagstukkie kom vandag van my, Alta af.  Ek het altyd tydens nagmaal nie veel aandag aan my broodjie gegee nie, want ek het nie geweet hoe werk dit regtig om Sy vlees te eet nie.

Met my broodjie in my hand sê Johan toe nou die dag dat Jesus ervaar nóú dat jy van Sy vlees eet.... en skielik sien ek hoe Hy stilstaan en sê: Iemand eet nou van My vlees!

Dadelik kry ek die prentjie van die bloedvloeiende vrou wat die soom van Sy kleed aanraak. Hy het stil gaan staan en sê toe: "Iemand het my nou net aangeraak want krag (genesing) het van My uitgevloei". Sy het van Sy vlees geëet.

Dieselfde is van toepassing: Op die aarde, tydens nagmaal eet ons brood en drink ons sap/wyn. Maar in die Hemelse realm eet ons Sy vlees en drink ons Sy bloed.

Nagmaal sal nooit weer vir my dieselfde wees nie. 🍞

IV.       30/03/2020 Vandag gee ek vir jou ‘n GROOT stuk brood maar eet dit asb stukkie vir stukkie. 🍞

John 3:13 The Passion Translation (TPT)

13 No one has risen into the heavenly realm except the Son of Man who also exists in heaven.”

Joh 3:13 Jesus deel ‘n geheim met Nikodemus. Terwyl Jesus op die aarde bedien het was Hy ook terselfdertyd in die hemel in die I AM realm, ook genoem die geestelike realm (bo die lyn). Om in twee plekke op dieselfde tyd te wees is ook die voorreg wat aan elke kind van die Here gegee is. Ons sit saam met Christus in hemelse plekke en nogtans leef ons ons aardse lewens om Hom te plesier. Dit is wat dit beteken om “in Christus” te wees. Lees asb Efes. 2:6; Kol. 3:1-5. In die realm van die Gees is die hemel en aarde een. Jesus vertel vir Nikodemus dat alleen húlle wat saam met Hom in die hemelse realm sit kan die geestelike waarhede verstaan. Lees 1 Kor. 2:1-10. In die Afrikaanse Ou Vertaling Joh 3:13 praat Johannes van “die Seun van die mens wat in die hemel is” Die Aramees is meer duidelik “die Seun van die mens wie in die hemel is.” Ek is in die hemel maar leef op die aarde! My oorsprong is in die hemel! (born from above). 🍞 LEES ASB DIE SKRIFGEDEELTES SOOS EK DIT AANDEDUI HET.😊

V.        Dis gedurende dié “21 dae Lockdown” waarin jy somtyds vasgekluister sit in ‘n beperkte ruimte terwyl daar soveel emosies is waardeur jy in een dag moet werk: depressie, vrees, haat, onsekerheid, selfbejammering, woede en so kan ons aanhou.

Dis alles dinge wat ons op die aarde, in die sigbare wêreld, onder die Lyn ervaar. Hoe nou gemaak? Vir die volgende paar dae gaan ek vir julle help om te ontdek wat die uitweg is! Ons het vir julle die afgelope jare wonderlike leringe in die Household gegee - dis nóú die tyd om hierdie leringe in ons lewens toe te pas.🍞More begin ons met ons eerste les - My geestelike dieet.

Gedurende die “21 dae Lockdown” waarin jy somtyds vasgekluister sit in ‘n beperkte ruimte terwyl daar soveel emosies is waardeur jy in eendag moet werk: depressie, vrese, haat, onsekerheid, selfbejammering, woede, ens.

Dis alles dinge wat ons op die aarde, in die sigbare wêreld, onder die Lyn ervaar. Hoe nou gemaak? Vir die volgende paar dae gaan ek vir julle help om te ontdek dat daar ‘n uitweg is. Ons het vir julle die afgelope jare soveel leringe in die Househld gegee – dis nóú die tyd om hierdie lesse in ons lewens toe te pas.

No comments:

Post a Comment