Tuesday, May 19, 2020

Les 2. Ek moet honger en dors wees na die Here.


  Ons het gister geëndig met 1 Kor 10:3-4 waar die volk van die Here geestelike kos geëet en geestelike drank gedrink het, want hulle het gedrink uit die geestelike rots wat gevolg het, en die rots was Christus. Hoe moet ek honger en dors word na die Here? Die I AM se kos kry jy alleen wanneer jy in Sy heerlikheid en in Sy teenwoordigheid woon.

  “Hoe lieflik is u woninge, o HERE van die leërskare! My siel verlang, ja, smag na die voorhowe van die HERE; my hart en my vlees jubel uit tot die lewende God. Welgeluksalig is hulle wat woon in u huis; hulle prys U gedurig.” (Psa 84:1,2,4,5) ‘Met jou kop in die hemel en jou voete op die aarde’.

  Ware lofprysing en aanbidding hou my in God se teenwoordigheid! “Laat ons dan gedurig deur Hom aan God ‘n lofoffer bring, dit is die vrug van die lippe wat sy Naam bely.” (Heb 13:15) Dit bly steeds een van die belangrikste maniere hoe God van Homself meer en meer in my lewe kan ‘download’. Ek loof God nie omdat ek so voel nie. Ek loof Hom vir wie Hy is – I AM!

No comments:

Post a Comment