Tuesday, May 19, 2020

Les 17: Hoe raak ek en jy vry van die Wet

Romeine 7: As God se Wet ewig is, is dit dan nie bindend oor my lewe nie? Hoe kan ek vry kom van die wetlike eise wat dit oor my lewe het?

1.  In Romeine 7 praat Paulus met die Jode wat ónder die Wet leef.

2.  Hulle het nou ‘n probleem: Van hulle het nou Christus aangeneem maar sukkel met die rol van die Wet in hulle daaglikse lewe. Dis verstaanbaar want die Wet het elke aspek van hulle lewe beheer.

3.  Op ‘n meesterlike wyse verduidelik Paulus aan hulle hoe Christus hulle wetlik losgemaak het van die ‘Wet van die sonde en die dood’ en ook watter houvas die Wet op hulle gehad het.

4.  Paulus verduidelik dit by wyse van ‘n voorbeeld. Hy begin om die persoon wat nog onder die Wet lewe te vergelyk met ‘n vrou en haar man wat getroud is. Hierdeur is sy aan haar man gebind solank as wat albei nog lewe. Indien die vrou van haar man wil skei moet die man eers sterwe. Die man in hierdie geval verteenwoordig die Wet.

5.  Jesus het na die aarde gekom en die Wet onderhou. Sodoende het Hy al die wetlike vereistes vervul. Met ander woorde, Jesus was met die Wet getroud. Die enigste manier waarop Jesus kon vry kom van die Wet is dat één moes sterwe – Jesus of die Wet.

6.  Jesus het gesterwe en só was Hy vry van die Wet. Hoekom moes Jesús sterwe? As Jesus dan nou vry is van die Wet, hoe kom ek nou vry daarvan?

7.  Met verwysing na die gedeelte van die huwelik soos hierbo verduidelik beklemtoon Paulus die feit dat niemand kan tergelykertyd getroud wees met Christus en die Wet nie.

8.  Omdat die Wet ewig is, is die enigste weg vir my om vry te kom van die Wet, ek moet ook sterwe. Ek moet saam met Jesus sterwe. Dan is ek ook vry van die wetlike aanspraak wat die Wet oor my lewe het.

9.  Omdat ek in Christus is, is ek vry van die Wet! Moenie vir jouself wette maak wat jy voor jou siel weet jy kan nie hou nie.

Moenie jou nagmaal vergeet nie!


No comments:

Post a Comment