Tuesday, May 19, 2020

Les 16: Wie definieer jou?

Gister het ons hiermee gesluit.

Heb 1:1 “In die verlede het God baiekeer en op baie maniere tot ons voorvaders gespreek deur die profete, maar nou, in hierdie laaste dae, het Hy tot ons gespreek deur die Seun.”

Jy sien God het ‘n nuwe gesprek oopgemaak. Ons durf nie iemand toelaat om ‘n ander gesprek oop te maak as die een wat God oopgemaak het oor ons lewens nie. Alleen God gee definiesie aan wie ons in Christus is.

In die Ou Testament is daar wondelike verhale van Moses, van Dawid, van Josef en al die wonderlike Godsmanne en vroue. Maar die skrywer van die Hebreërs kom en sê wees versigtig dat jy nie definiesie vir jou lewe vind in húlle lewe nie. Jy kan alleen Moses verstaan, jy kan alleen Dawid verstaan, jy kan alleen Josef verstaan as iemand wat betrekking het tot jou lewe, wanneer jy verstaan wat God reeds vir jou kom sê het in Christus.

Daar is geen ander uitspraak oor my lewe, as wat God kom sê het in Christus nie. Daar is geen profetiese uitspraak oor my lewe as wat God kom sê het in Christus nie. Mense kan alleen in my lewe inpraat wat God reeds gepraat het.

Daarom is dit krities wat God vir jou kom sê het in Christus. Sodat jy nie verward raak wanneer iemand wat diep geestelik is oor jou kom profeteer nie. Jy het nodig om te ontdek wat sê God vir jou in Christus. Dis die basis, dis die vertrekpunt van wat ek glo oor my eie lewe. Maak wérk daarvan, om van God te hoor oor jou eie lewe.


No comments:

Post a Comment