Tuesday, May 19, 2020

Les 7: Jy is nie meer ‘n arme sondaar nie!

   Kom ons begin dink oor onsself soos God oor ons dink! Salomo sê: Soos ‘n man in sy hart dink so is hy! Spr 23:7. Wie dink jy is jy? Kind van God of sondaar?

   Ons ken almal die verskynsel wat ons Metamorfose noem. Dis wanneer die sywurm verander en doodgaan en totaal en al ‘n mot word. ‘n Wurm wat blare eet en op die grond kruip verander na ‘n mot wat kan vlieg!!

   Die wurm is nou dood. Die mot is nou in sy plek. Die mot het vlerke en kan vlieg. Die mot eet nou nie meer blare nie, maar leef van die taai en soet nektar van blomme en bloeisels. Die mot is nou ‘n mot met die DNA van ‘n mot. As die mot steeds dink hy is ‘n wurm sal hy teruggaan en op die grond kruip en blare eet.

   Ons almal was in ‘n sin soos die wurm. Ons almal het gesondig. Dít omdat Adam se sonde ons almal daarna sondaars gemaak het. Ons het gedink soos sondaars, gedoen soos sondaars en gepraat soos sondaars. Ek was ‘n sondaar maar toe Jesus vir my sterf, het ek saam met Hom gesterf. Toe Jesus lewendig word toe word e kook lewendig en nou is ek nie meer ‘n sondaar nie maar ‘n nuwe skepsel. Ons noem dit wedergeboorte. Ek kruip nie meer rond soos ‘n “wurm” nie want ek is nie meer ‘n wurm nie. Ek is ‘n wedergebore kind van God en dink nie meer ek is ‘n sondaar nie; daarom leef ek soos ‘n kind van die Here. My nuwe identiteit is nou “KIND VAN GOD”. Ek is uit I AM gebore. Om as kind van God te kwalifiseer moet jou DNA verander. Nou het jy I AM se DNA.

   In die lig van die Paastyd gaan ons more met jou praat oor “Die ou dinge het verbygegaan.


No comments:

Post a Comment