Tuesday, May 19, 2020

Dag 2. Dit is volbring – Kom ons gaan die rus in

   Kom ons kyk vandag in kort wat het die evangelie vir ons gedoen. Die begrip ‘evangelie’ beteken ‘die goeie nuus’. Nuus is iets wat klaar gebeur het!

1.      Ons hoef nie meer sekere goed te doen om te kwalifiseer vir die guns van God nie. Ons het ontdek dat Hy het ons volmaak gemaak. Ons kwalifiseer reeds vir Sy guns en Hy glimlag oor ons lewens.

2.      Daar is nie meer ‘n beloning vir ons toewyding nie. Ons leef reeds met die ewige lewe binne in ons!

3.      Ons is klaar met die ‘snakes and ladders’ speletjie. Ons is klaar gesukkel om deur die hindernisse te kom. Ons is saam met Hom by die ‘finish’ punt.

4.      Ons het ontdek dat die hemel is meer as ‘window shopping’. Ons hoef nie net te kyk met die hoop, eendag sal ek ook deel hê aan dit wat ek hoop nie. Ek het reeds van hoop na geloof beweeg – dis nou myne, dis nou ‘n realiteit.

5.      Ons leer dat elke belofte wat Hy oor my kom maak het is ja en amen. Deur die geloof maak ek dit nou myne. Onthou dat ons gesê het dat die koningkryk is só ontwerp dat dit met geloof werk.

6.      Ons het ontdek dat die evangelie baie meer bied as ‘n poging om net te kwalifiseer vir die hemel.

7.      Daar is egter baie meer aan die evangelie, want die goeie nuus is dat ons nou reeds ten spyte van die beperking van die vlees en die gebrokenheid van die wêreld om ons, deel kan hê aan die heerlikheid van God (Bo-die-Lyn). Alles wat ek in Christus waardeer, het Hy in my kom reproduseer.

8.      Die skrif waarna ons gekyk het om die goeie nuus te verduidelik, was Romeine 5:17:

  Want as ten gevolge van die misdaad van die één die dood geheers het deur die één, veel meer sal hulle wat die oorvloed van die genade en van die gawe van die geregtigheid ontvang, in die lewe heers deur die Één, Jesus Christus.”

  ‘Veel meer’ in díe verband beteken verséker veel meer! Na Adam se val en met hom die hele mensdom saam met hom, het die laaste Adam, Jesus, ‘veel meer’ lewe en oorvloed kom gee.

  Dis nou nodig om te verstaan dat al die bogenoemde ‘voordele’ reeds vir my en jou afgehandel is! Dit gaan uiteindelik vir my en jou in Sy rus inneem!

  Moenie jou nagmaal vergeet nie.


No comments:

Post a Comment