Tuesday, May 19, 2020

Les 9: Jy vind jou identiteit in Christus. Dis die omgewing waar jy leef.

   Ons moet die rots ontdek waaruit ons gekap is. Dis interessant dat die Skrif sê dat toe hulle die tempel gebou het was daar geen geluid van hamer of beitel by die tempel nie. Die klippe is in die steengroef klaar volgens maat gekap en na die bouterrein gedra. 1Kon 6:7. Wow, elke klip is vooraf volmaak gevorm vir sy nuwe funksie. Mense, ons was klaar gevorm in Christus, klaar volmaak gemaak, en ons identiteit is vas omdat ons in Christus Jesus is.

   1Pet 2:5 “en laat julle ook soos lewende stene opbou, tot ‘n geestelike huis.” Ons is klaar gevorm met ‘n Christus identiteit. Jy is in Sy huis ingebou! Ons wil mense voorstel aan hulle ware identiteit ín Christus. Onthou jy ontdek jou identiteit binne die konteks van jou omgewing. Jou omgewing is in Christus! Niks en niemand kan my identiteit verander wanneer ek uit die I AM gebore is nie. Ek kan nie van ‘n skoenlapper met ‘n skoenlapper identiteit na ‘n wurm met ‘n wurm identiteit terugkeer nie. Net so kan ek nie van kind van God, met ‘n kind van God identiteit na sondaar met ‘n sondaar identiteit terugkeer nie!

   Die sleutel vir ons is om nou te leef vanuit die openbaring van daardie nuwe  Christus identiteit. My nuwe lewensgedrag sal vir my wys wat my nuwe identiteit is. ‘n Boom word aan sy vrugte geken. Luk 6:44. Sien, Paulus skryf in Rom 3:23 “want almal het gesondig en dit ontbreek hulle aan die heerlikheid van God.”  My I AM identiteit sal ‘n heerlikheidsdraer van God wees. Leef jou Christus lewe!


No comments:

Post a Comment